do kasy suma: 0,00 zł
Masz pytania? Zadzwoń 12 293 38 74
Regulamin sklepu Bit Computer (obowiązuje do dnia 24 grudnia 2014r.)
  • Regulamin sklepu internetowego Bit określa zakres i warunki sprzedaży towarów przez Bit Computer z siedzibą w Krakowie przy ul. Św. Krzyża 5 o numerze NIP 676-005-21-70 i numerze Regon 351511705 zwanego dalej „Sprzedawca”, „Sklep”.

 

  • Sprzedaż w sklepie internetowym odbywa się według poniższego regulaminu. Złożenie zamówienia w sklepie jest akceptacją zasad sprzedaży wynikających z niniejszego regulaminu oraz obowiązuje do przestrzegania zawartych w nim postanowień.

 

  • Sklep internetowy Bit Computer prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet oraz sklepów stacjonarnych na terenie Polski.

 

  • Przedmiotem sprzedaży są produkty oferowane na stronie internetowej bitcomputer.pl oraz na portalu aukcyjnym Allegro.

 

  • Wszystkie produkty oferowane przez Sklep są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych.

 

  • Ceny wszystkich produktów oferowanych przez Sklep są wyrażone w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Cena brutto nie obejmuje kosztów transportu.

 

  • Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów:

- Przelewem przed dostawą towaru, na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Za pobraniem, przy odbiorze przesyłki od kuriera.
- Gotówka przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym.
- Systemem ratalnym Credit Agricole.
- Leasing Plus
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum    Rozliczeniowego DotPay

 

  • Sprzedawca wystawia i przesyła faktury w formie elektronicznej lub papierowej razem z towarem, gwarantując autentyczność ich pochodzenia.

 

  • Wszystkie podane ceny oferowanych produktów zawierają rabat w wysokości 2%. Rabat ten nie jest naliczany w przypadku płatności za produkt kartą płatniczą lub kredytową.

 

  • Zamówienia w sklepie internetowym można składać poprzez witrynę internetową lub e-mailem.

 

  • Klient może dokonywać zakupów bez rejestracji w sklepie internetowym.

 

  • Zarejestrowany użytkownik ma możliwość:

- Dokonywania zakupów w sklepie internetowym Bit Computer.
- Jest uprawniony do udziału w promocjach.
- Wystawiania opinii sprzętu.

 

  • Przy rejestracji należy wypełnić wszystkie wymagane pola formularza rejestracyjnego.

 

  •   Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma link aktywacyjny do konta na podany przy rejestracji e-mail.

 

  •   Dokonując rejestracji konta użytkownika Klient:

- Wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych teleadresowych w bazie firmy Bit Computer i wykorzystanie ich zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 o ochronie danych osobowych – Dz. U. Nr 133 poz. 883. Dane te będą wykorzystywane w celu ewidencji sprzedaży i kontaktu z nabywca wyłącznie przez sprzedającego.
- Dokonuje akceptacji regulaminu sprzedaży sklepu internetowego Bit Computer
- Wyraża zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i nowościach.

 

  • W przypadku zmiany regulaminu, Sklep będzie informować klientów poprzez umieszczenie komunikatu przy logowaniu lub przez wiadomość e-mailową.

 

  • Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 7 dni. W przypadku braku kontaktu z Klientem po upływie terminu zamówienie jest automatycznie anulowane.

 

  • Realizacja zamówienia nastąpi wówczas, gdy towar dostępny jest na magazynie sklepu. W przypadku niedostępności części lub całości towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie realizacji zamówienia drogą mailową lub telefoniczną i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji:

- Częściowa realizacja zamówienia
- Wydłużenie czasu oczekiwania
- Anulowanie całości zamówienia
- Wymiana brakującego towaru na inny sprzęt dostępny w aktualnej ofercie
  Jeżeli klient nie potwierdzi zamówienia w przeciągu 7 dni roboczych, to takie zamówienie nie będzie realizowane.

 

  • Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu Bit Computer nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki (w przypadku zamówień realizowanych wysyłkowo) lub w momencie odbiory towaru bezpośrednio w siedzibie firmy (odbiór osobisty w sklepie).

 

  • Dostawy produktów zamawianych w sklepie internetowym Bit Computer oraz zakupionych na portalu aukcyjnym Allegro realizowane są wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polski.

 

  • Zakupione towary są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka S.A.

 

  • Klient może odebrać zamówiony towar w jednym ze sklepów stacjonarnych na terenie Krakowa.

 

  • Koszt dostawy zakupionych produktów określa cennik firmy kurierskiej Siódemka S.A. i podawany jest do wiadomości Klienta przez pracowników Bit Computer przed dostawą towaru do Klienta.

 

  • Termin realizacji umowy wynosi od 1 do 10 dni.

 

  • Bit Computer odmawia realizacji zamówień w następujących przypadkach:

- Nieprawidłowo wypełnionego formularzu
- Próby celowego wprowadzenia w błąd
- Złożonych zamówień których nie uda się potwierdzić telefonicznie bądź e-mailowo
- Braku dostępności towaru
- Błędów na stronie wynikających z czynników niezależnych od Bit Computer

 

  • W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia ze względu na czynniki niezależne od nas, pracownik Bit Computer będzie czynił starania, aby bez zbędnej zwłoki poinformować o tym Klienta drogą e-mailową lub telefonicznie.

 

  • W przypadku zamówień niezrealizowanych z winy Klienta, a w szczególności w przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia, podania błędnego adresu lub kodu pocztowego Bit Computer zastrzega sobie prawo obciążenia Klienta kosztami transportu zamówienia.

 

  • W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem kupujący powinien niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę drogą mailową na adres sklep@bitcomputer.pl lub telefonicznie bezpośrednio z handlowcem obsługującym zamówienie. Handlowiec uzgodni wtedy procedurę odesłania towaru i wymiany na zgodny z zamówieniem przez magazyn. W przypadku braku towaru zostanie wystawiona korekta na brakujący sprzęt, a należność zwrócona z zasadami zwrotów na konto Klienta.

 

  • W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, tj. rozcięć, uszkodzeń taśm i folii zabezpieczających należy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku niezgodności stanu towarów z zamówieniem lub fakturą prosimy o kontakt z naszym handlowcem. Należy również spisać z kurierem protokół niezgodności. Jeśli kurier odjedzie i dopiero po chwili stwierdzą Państwo niezgodność, należy skontaktować się z najbliższym oddziałem firmy kurierskiej i zgłosić im naruszenie przesyłki. Kierowca ma obowiązek wrócić w ten sam dzień i spisać protokół niezgodności. Brak protokołu niezgodności jest jednoznaczny z akceptacją zawartości przesyłki wg regulaminu firm kurierskich. Podpisanie odbioru paczki od kuriera bez spisania protokołu niezgodności jest jednoznaczne z uznaniem braku uszkodzeń mechanicznych powstałych w skutek transportu i brakiem możliwości roszczeń wobec firmy kurierskiej lub sprzedawcy.

 

  • Gwarantem sprzętu, za wyjątkiem sprzętu posiadającego zewnętrzną gwarancję producenta, jest firma Bit Computer.

 

  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje niedopełnienia powyższych obowiązków. W przypadku nie zastosowania się do powyższych zapisów, zgłoszenia dotyczące uszkodzeń mechanicznych sprzętu powstałych podczas transportu, jak również zgłoszenia dotyczące braków ilościowych nie będą rozpatrywane, jako reklamacje związane z dostawą sprzętu. Powyższe nie ogranicza, ani nie wyłącza uprawnień kupującego przewidzianych w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27.07.2002 r. (Dz. U. 02 R. 141 poz. 1176) oraz ustawy z dnia 23.03.1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz.U.64.16.93).

 

  • Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem.

 

  • Sprzęt zwracany zgodnie z pkt. 1, nie może nosić oznak użytkowania. Zgodnie z ustawą, zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrotowi nie podlegają, zgodnie z ustawą:

- Otwarte nośniki programów komputerowych, nagrań audiowizualnych lub wizualnych.
- Świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu, lub ściśle związanych z jego osobą.

 

  • Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 10 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego sprzętu.

 

  • Większość produktów dostępnych w sklepie internetowym Bit Computer posiada folie ochronne na elementach najbardziej podatnych na uszkodzenia. Z tego też względu zaleca się nie zdejmować folii ochronnych z tych elementów przez okres 10 dni od doręczenia sprzętu.

 

  • Koszty odesłania towaru w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy ponosi Klient.
  • Bit Computer gwarantuje sprawne działanie sprzętu zakupionego w naszej firmie.

 

  • Produkty oferowane przez nas posiadają gwarancję jakości Producenta lub Bit Computer.

 

  • Jeżeli do produktu załączona jest karta gwarancyjna Producenta to produkt ten może być serwisowany wyłącznie we wskazanej sieci Producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej.

 

  • Produkt taki oznaczony jest w tabeli karty gwarancyjnej jako GP.

 

  • Bit Computer udziela Kupującemu gwarancji jakości na każdy podzespół osobno a okres gwarancji jest podany w tabeli karty gwarancyjnej osobno dla każdego produktu.

 

  • Po wykryciu usterki Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego jej zgłoszenia i niezwłocznego przekazania sprzętu do serwisu, dalsze użytkowanie niesprawnego sprzętu może spowodować jego dodatkowe uszkodzenia. Użytkowanie sprzętu z wadą przez okres trzydziestu dni powoduje jej zaakceptowanie przez Kupującego i utratę praw gwarancyjnych.

 

  • Ujawnione w okresie gwarancji wady sprzętu będą bezpłatnie usuwane w możliwie krótkim terminie nie przekraczającym 28 dni roboczych od daty ustalenia usterki. Ustalenie usterki następuje w czasie niezbędnym do przeprowadzenia pełnej diagnostyki sprzętu.

 

  • Kupujący ma prawo do produktu zastępczego(wydawanego za kaucją zwrotną) na czas naprawy, jeżeli jest to możliwe ze względów technicznych.

 

  • Kupujący zobowiązuje się dostarczyć wadliwy sprzęt do serwisu na adres ul. Josepha Conrada 37 w Krakowie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 19.00 lub do sklepu ul. Św. Krzyża 5 w Krakowie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 17.00 na własny koszt. Na przesyłce oraz na liście przewozowym musi być umieszczony w widocznym miejscu Numer RMA. Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie WWW Bit Computer. Przesył ki bez numery RMA będą odsyłane na koszt Nadawcy.

 

  • Informację telefoniczną można uzyskać pod numerem tel. 012 293 38 61, 012 293 38 62, 012 428 49 41 oraz 012 390 75 10

 

  • Warunkiem uznania reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu i karty gwarancyjnej. Poza kartą gwarancyjną warunkiem gwarancji jest nienaruszona plomba (sticer, naklejka zabezpieczająca) umieszczony na produkcie. Sprzęt powinien być dostarczony do Serwisu w oryginalnym opakowaniu.

 

  • W przypadku braku oryginalnego opakowania sprzęt (w szczególności monitory, laptopy. drukarki, skanery) zostanie przyjęty warunkowo a Bit Computer nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu. Sprzęt powinien być dostarczony kompletny (dokumentacja, sterowniki, kable). Kupujący zobowiązany jest dołączyć opis stwierdzonej wady (opis objawów). W przypadku nie spełnienia przez Kupującego w/w warunków Bit Computer zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia reklamacyjnego.

 

  • Po dokładnych oględzinach w serwisie i w przypadku wykrycia wady nie objętej gwarancją również pod nieobecność Kupującego, gwarancja może być zakwestionowana i unieważniona. Bit Computer nie jest zobowiązany do powiadomienia Kupującego na piśmie o odrzuceniu roszczenia gwarancyjnego.

 

  • Bit Computer po uznaniu reklamacji dokonuje naprawy lub wymiany sprzętu na nowy czyli wolny od wad a okres gwarancji zostaje przedłużony o okres naprawy.

 

  • Gwarancją objęte są wyłącznie wady tkwiące w produkcie w dacie jego wydania Kupującemu

 

  • Gwarancją nie są objęte wady które zostały spowodowane: urazami mechanicznymi, zwarciem instalacji elektrycznej, szkodliwym promieniowaniem, nieprawidłowym użytkowaniem, nieprawidłową konserwacją, nieprawidłowym transportem, nieprawidłowym przechowywaniem, nieprawidłową eksploatacja sprzętu w warunkach niekorzystnych np. duża wilgotność, duże zapylenie, nieprawidłowym użytkowaniem produktu łącznie z innymi urządzeniami, które nie są zalecane przez Producenta, nieprawidłowym zainstalowaniem lub używaniem wadliwego programu komputerowego, zalaniem sprzętu oraz wady wynikające z oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych lub termicznych.

 

  • W razie stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia, zakrycia, zerwania plomb (sticera, naklejka zabezpieczająca) lub numerów seryjnych następuje całkowita utrata uprawnień gwarancyjnych.

 

  • Bit Computer nie ponosi odpowiedzialności za utracone dane i związane z tym następstwa oraz za poprawność działania oprogramowania innego niż system operacyjny dołączony do zakupionego zestawu komputerowego.

 

  • W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (nie stwierdzenia usterki), pobrana zostanie opłata za diagnostykę i transport.

 

  • Po upływie trzech miesięcy od daty gdy sprzęt jest gotowy do wydania Bit Computer nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za sprzęt pozostawiony w serwisie.

 

  • Jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru reklamowanego produktu jest rewers (oryginalny formularz przyjęcia).

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Rejestracja

ul. Św Krzyża 5-7, Kraków
tel. 12 422 86 36 | otwarte 10-18

ul. Josepha Conrada 37, Kraków
tel. 12 293 38 50 | otwarte 9-17

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium