ul. Św Krzyża 5-7, Kraków tel. 12 422 86 36 | otwarte 10-19

ul. Josepha Conrada 37, Kraków tel. 12 293 38 50 | otwarte 10-19

Gwarancja

Informacje ogólne

  • Gwarancja na sprzedawane przez nas towary obowiązuje na podstawie dokumentu sprzedaży, który Państwo otrzymali. W razie stwierdzenia usterki należy postępować zgodnie z procedurami w zakładce "serwis".
  • Długość Gwarancji określona jest w karcie produktu.

 

Warunki realizacji serwisu

  • Na rozpatrzenie reklamacji i realizację gwarancji zgodnie z polskim prawem mamy 14 dni roboczych. Jeśli naprawa wymaga dodatkowych wysyłek do serwisów zewnętrznych lub sprowadzenia części do serwisu czas ten może ulec przedłużeniu. O przedłużeniu okresu realizacji serwisu informujemy mailowo lub telefonicznie. Serwis odsyłają Państwo na swój koszt na adres naszego serwisu. Koszt odesłania reklamacji do Państwa ponosi nasza firma.


Gwarancje zewnętrzne

  • Jeśli produkt posiada zewnętrzną gwarancję producenta procedura serwisowa opisana powyżej nie ma zastosowania. Podstawową formą realizacji gwarancji jest wtedy serwis producenta sprzętu. W takich przypadkach do sprzętu jest załączona informacja o gwarancji oraz blankiet takiej gwarancji albo informacja o jej rejestracji przez stronę www producenta. Gwarancję zewnętrzną zgłasza się bezpośrednio w serwisie producenta - za pomocą maila lub telefonicznie pod podanymi w warunkach gwarancji kontaktami. Transport w przypadku gwarancji zewnętrznej w obie strony pokrywa producent. W przypadku gwarancji zewnętrznej Bitcomputer jest jedynie pośrednikiem w komunikacji, gwarantem jest natomiast producent sprzętu.
do góry
Przejdź do porównywarki
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl