do kasy suma: 0,00 zł
Masz pytania? Zadzwoń 12 293 38 50 , 12 293 38 55
Najczęściej zadawane pytania

Czy z towarem otrzymam dokument zakupu ?

  • Tak, zawsze z przesyłką otrzymują Państwo fakturę zakupu. Nie drukujemy paragonów ze względu na ich krótszą trwałość.

Czy do dokonania zakupów w sklepie Bit Computer trzeba się rejestrować ?

  • Nie, w koszyku jest dostępna opcja pozwalająca na szybki zakup bez konieczności rejestrowania konta w naszym systemie.

Co jest podstawą gwarancji na zakupiony towar ?

  • W przypadku jeśli producent nie dodaje osobnej karty gwarancyjnej, gwarancją na towar jest faktura zakupu wystawiona przez Bit computer. Jeśli producent dodaje osobno blankiet gwarancji jest on ważny również tylko i wyłącznie z dokumentem zakupu. Niektórzy producenci wymagają rejestracji gwarancji na stronie producenta - potrzebne wtedy są jedynie dane z faktury sprzedaży do danego towaru.

Czy mogę zwrócić towar jeśli nie odpowiada moim wymaganiom ?

  • Tak, zgodnie z prawem jeśli towar nie nosi śladów używania można go zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu. Warunki i procedury zwrotu opisane są w zakładce Reklamacje i Zwroty.

Co jeśli nie zgadza się kwota pobrania ?

  • Jeśli kwota pobrania nie zgadza się z zamówieniem, bądź zapłacili Państwo za zamówienie wcześniej a kurier żąda zapłaty prosimy o pilny kontakt telefoniczny 12 293 38 74 lub 503 087 018

Co jeśli przesyłka jest uszkodzona ?

  • W przypadku kiedy opakowanie dostarczonej przez kuriera przesyłki jest uszkodzone lub gdy taśmy zabezpieczające są zerwane należy w obecności kuriera sprawdzić przesyłkę pod kątem jakościowym i ilościowym. Jeśli wystąpiło jakieś uszkodzenie lub brakuje towaru należy spisać z kurierem protokół szkody. Protokół taki należy przesłać nam mailem na adres sklep@bitcomputer.pl - prześlemy informacje dotyczące dalszych procedur wymiany towaru na sprawny lub dosłaniu brakującej ilości. Jeśli przesyłka jest otwarta lub uszkodzenie opakowania umożliwia kradzież zawartości najlepiej od razu odmówić odbioru przesyłki u kuriera i skontaktować się z nami. Bardzo pomocne będzie zdjęcie takiego uszkodzenia przesłane do nas na maila. W takiej sytuacji towar wróci do nas, a do Państwa zostanie wysłana nowa przesyłka.
  • Niestety przed zapłatą pobrania i/lub pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma więc możliwości sprawdzenia zawartości przed tym faktem. Takie niestety zapisy są w regulaminach firm kurierskich. Należy jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki. Jeśli zrobią to Państwo zaraz po odbiorze kurier powinien poczekać. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody w terminie 7 dni od jej doręczenia. Brak takiego protokołu o stanie ilościowym lub jakościowym przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na rozpatrzenie reklamacji Klienta.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Rejestracja

ul. Josepha Conrada 37, Kraków
tel. 12 293 38 50 | otwarte 9-17

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium