ul. Św Krzyża 5-7, Kraków tel. 12 422 86 36 | otwarte 10-19

ul. Josepha Conrada 37, Kraków tel. 12 293 38 50 | otwarte 10-19

Serwis

Serwis BIT computer

Kraków, ul. Josepha Conrada 37 
tel. 12 293 38 58 
tel. 12 293 38 59 

Kraków, ul. Św. Krzyża 5-7 
tel. 12 390 75 05

tel. 12 428 49 41

Jeżeli masz problem, to
wyślij do nas e-mail :
serwis.conrada@bitcomputer.pl

 

Godziny otwarcia serwisu:
poniedziałek-piątek: 10:00-19:00 (J.Conrada)
sobota:                      10:00-14:00 (J.Conrada)


poniedziałek-piątek: 10:00-19:00 (Św. Krzyża)
sobota: 10:00-14:00 (Św. Krzyża) 

 

INFORMACJA DOTYCZĄCZA TOWARÓW WYSYŁANYCH DO SERWISÓW ZEWNĘTRZNYCH


Ważne informacje dotyczące zgłoszeń gwarancyjnych monitorów/laptopów/komputerów all-in-one/tabletów.
  • Wymienione poniżej produkty posiadają gwarancję producenta i powinny być reklamowane przez użytkownika bezpośrednio w serwisie producenta. Reklamacja bezpośrednio w serwisie producenta znacznie przyspiesza czas oczekiwania na naprawę i dostawę sprzętu z serwisu do Klienta
 
  • Do zgłoszenia reklamacji należy przygotować nazwę modelu/serii, numer seryjny sprzętu, dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli takowa była dołączona do sprzętu
 
  • Reklamowany sprzęt powinien być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu
 
  • Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu, ale pozbawiony modyfikacji tj rozszerzenie pamięci RAM czy wymienione dyski twarde, na serwis powinna trafić oryginalna konfiguracja sprzętowa)
File:Acer Logo.png
Tel: 801 080 650

Tel: 0-22 571 80 40
Strona WWW

Tel: 0-62 766 77 71
Tel: 801 551 251
Strona WWW
Tel: 0-22 579 57 00
Tel: 0-22 837 29 25
Tel: 0-22 398 13 60
seria Pavillon Tel:
0-22 58 34 373
pozostale serie Tel:
0-22 56 66 000
Strona WWW
seria biznesowa ThinkPad:
0-22 462 84 40
Strona WWW
seria konsumencka IdeaPad:
800 702 396
monitory Tel: 801 54 54 54
inny sprzęt Tel: 0-22 870 48 78
Tel: 0-71 710 77 30
Strona WWW
Tel: 0-33 829 82 90
Tel: 0-22 349 15 05
Tel: 801 172 678
Tel: 22 607 93 33
Tel: 801 382 462
Tel: 801 88 77 55
Tel: 22 462 84 40
Strona WWW
Tel: 800 12 00 65
 

Tel: 22 878 78 78
Strona WWW

   
 

INFORMACJA DOTYCZĄCZA TOWARÓW WYSYŁANYCH DO SERWISU BIT COMPUTER


W celu przyśpieszenia i ułatwienia procesu reklamacji towarów zakupionych w BIT computer wprowadzone zostaje zgłoszenie RMA. Zgłosić towar do reklamacji można na stronie internetowej BIT computer w zakładce serwis.
  • Paczke należy wysłać na koszt własny dowolną firmą kurierską.
  • Nr RMA musi być umieszczony na paczce w widocznym miejscu oraz na liście przewozowym.
  • Towary nie posiadające nr RMA nie będą przyjmowanie na serwis.
  • Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi do 28 dni roboczych od dnia przyjęcia sprzętu do serwisu.
  • O statusie naprawy można dowiedzieć się telefonicznie podając numer RMA lub rewersu.
  • Sprzęt wysyłany powinien być kompletny.
  • Do paczki należy dołączyć kartę gwarancyjną jeśli była dołączona i ksero dowodu zakupu.
  • Towar musi być zabezpieczony przed uszkodzeniami mechanicznymi.
  • W przypadku nie stwierdzenia zgłoszonej usterki, sprzęt wysyłamy na koszt klienta.
  • Po naprawie sprzęt zostanie odesłany na koszt Bit Computer.


    Formularz RMA
    W celu uzyskania numeru RMA prosimy o wypełnienie powyższego formularza i przesłaniu go na adres RMA@BITCOMPUTER.PL

 


 

WARUNKI GWARANCJI:

Bit Computer gwarantuje sprawne działanie sprzętu zakupionego w naszej firmie.

Produkty oferowane przez nas posiadają gwarancję Producenta lub Bit Computer.

Jeżeli do produktu załączona jest karta gwarancyjna Producenta, to produkt ten może być serwisowany wyłącznie we wskazanej sieci Producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej.

Po wykryciu usterki Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego jej zgłoszenia i niezwłocznego przekazania sprzętu do serwisu, dalsze użytkowanie niesprawnego sprzętu może spowodować jego dodatkowe uszkodzenia.

Ujawnione w okresie gwarancji wady sprzętu będą bezpłatnie usuwane w możliwie krótkim terminie. Ustalenie usterki następuje w czasie niezbędnym do przeprowadzenia pełnej diagnostyki sprzętu.


Kupujący zobowiązuje się dostarczyć wadliwy sprzęt do serwisu przy ul. Josepha Conrada 37 w Krakowie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 19.00 lub do serwisu przy ul. Św. Krzyża 5 w Krakowie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 19.00 lub wysłać na własny koszt po wcześniejszym otrzymaniu numeru RMA. Na przesyłce oraz na liście przewozowym musi być umieszczony w widocznym miejscu Numer RMA. Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie WWW Bit Computer. Przesyłki bez numery RMA będą odsyłane na koszt Nadawcy.

Informację telefoniczną można uzyskać pod numerem tel. 2 293 38 61, 12 293 38 62, 12 428 49 41 oraz 12 390 75 10

Warunkiem uznania reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu i karty gwarancyjnej (Jeżeli była dołączona do produktu). Warunkiem gwarancji jest nienaruszona plomba (sticer, naklejka zabezpieczająca) umieszczony na produkcie. Sprzęt powinien być dostarczony do Serwisu w oryginalnym opakowaniu.

W przypadku braku oryginalnego opakowania sprzęt (w szczególności monitory, laptopy. drukarki, skanery) zostanie przyjęty warunkowo, a Bit Computer  nie  odpowiada  za  uszkodzenia powstałe w trakcie transportu. Sprzęt powinien być dostarczony kompletny (kable). Kupujący zobowiązany jest dołączyć opis stwierdzonej wady (opis objawów).

Po dokładnych oględzinach w serwisie i w przypadku wykrycia wady nie objętej gwarancją również pod nieobecność Kupującego, gwarancja może być zakwestionowana i unieważniona. Bit Computer jest zobowiązany do powiadomienia Kupującego na piśmie lub mailowo o odrzuceniu roszczenia gwarancyjnego.

Bit Computer po rozpatrzeniu reklamacji dokonuje naprawy lub wymiany sprzętu na  wolny od wad a okres gwarancji zostaje przedłużony o okres naprawy.


Gwarancją nie są objęte wady które zostały spowodowane: urazami mechanicznymi, zwarciem instalacji elektrycznej, szkodliwym promieniowaniem, nieprawidłowym użytkowaniem, nieprawidłową konserwacją, nieprawidłowym transportem, nieprawidłowym przechowywaniem, nieprawidłową eksploatacja sprzętu w warunkach niekorzystnych np. duża wilgotność, duże zapylenie, nieprawidłowym użytkowaniem produktu łącznie z innymi urządzeniami, które nie są zalecane przez Producenta, nieprawidłowym zainstalowaniem lub używaniem wadliwego programu komputerowego, zalaniem sprzętu oraz wady wynikające z oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych lub termicznych.

W razie stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia, zakrycia, zerwania plomb (sticera, naklejka zabezpieczająca) lub numerów seryjnych następuje całkowita utrata uprawnień gwarancyjnych.

Bit Computer nie ponosi odpowiedzialności za utracone dane i związane z tym następstwa oraz za poprawność działania oprogramowania innego niż system operacyjny dołączony do zakupionego zestawu komputerowego.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (nie stwierdzenia usterki), pobrana zostanie opłata za diagnostykę i transport.

Nieodebranie sprzętu przez Klienta, przez okres 3 miesięcy od dnia zawiadomienia o zakończeniu reklamacji, oznacza, iż Klient z własnej woli wyzbył się własności sprzętu jako rzeczy ruchomej, poprzez jej porzucenie w rozumieniu art. 180 Kodeksu cywilnego. Własność porzuconego sprzętu (niczyjej rzeczy ruchomej), na podstawie art. 181 Kodeksu cywilnego, nabywa przez jego objęcie w posiadanie samoistne Bit Computer.

Jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru reklamowanego produktu jest rewers (oryginalny formularz przyjęcia). W przypadku zgubienia rewersu jest możliwość odbioru towaru z serwisu po okazaniu dowodu tożsamości zgodnego z danymi na rewersie. 



CENNIK:

 

  • Diagnoza - 50zł

  • Szczegółowe testowanie sprzętu (dysk, napędy, bateria, matryca, grafika) - 50-100zł

  • Czyszczenie i konserwacja układu chłodzenia - 80 - 100zł

  • Czyszczenie i konserwacja komputera stacjonarnego - 50zł

  • Wymiana wentylatora lub innych części układu chłodzenia - 100zł

  • Wymiana zawiasów - 70-100zł

  • Wymiana matrycy - 80zł

  • Wymiana gniazda zasilania [na kabelku] - 90zł

  • Wymiana gniazda zasilania [lutowanie] - 140zł

  • Wymiana taśmy matrycy - 80-100zł

  • Wymiana inwertera - 40zł

  • Wymiana klawiatury - 40zł

  • Naprawa systemu - 50 zł

  • Instalacja systemu recovery - 60zł

  • Instalacja gołego systemu + sterowniki - 100zł

  • Instalacja sterowników - 30zł

  • Usunięcie wirusów bez instalacji systemu - 50-100zł

  • Montaż dysku twardego/napędu optycznego - 20-40zł

  • Wymiana pamięci RAM - 20zł

  • Wymiana części obudowy tj. palmrest itp. - 50-100zł

  • Wymiana układu graficznego + 4 miesiące gwarancji - +/- 550zł

  • Reballing układu graficznego - 3 miesiące gwarancji - 390zł

  • Naprawa układów zasilania płyty głównej z układami - 290-390zł

  • Naprawa płyty głównej po zalaniu cieczą - 180-380zł

  • Odzyskiwanie danych - 60-240zł

  • Montaż sprzętu nie zakupionego w BIT COMPUTER - 60-100zł
  • Inne usługi - cena indywidualna



     

 

Do ceny usługi należy doliczyć koszt danej części.
Na każdą z nich udzielana jest gwarancja:
w przypadku wymiany na nową - 12 miesięcy, używaną - 6 miesięcy

 

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT 23%

 

W przypadku rozległych usterek w notebook-u cena naprawy,
jest ustalana indywidualnie.

 

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu
art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.

 

do góry
Przejdź do porównywarki
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl