do kasy suma: 0,00 zł
Masz pytania? Zadzwoń 12 293 38 74
Serwis
Godziny otwarcia serwisu:
Poniedziałek - Piątek:  10-18
Sobota:  Nieczynne

31-028 Kraków, ul. Św. Krzyża 5
tel. 12 390 75 05 
email: serwis.krzyza@bitcomputer.pl

31-357 Kraków, ul. Josepha Conrada 37
tel. 12 390 75 00 
email: serwis.conrada@bitcomputer.pl

Informacja Dotycząca Towarów Wysyłanych Do Serwisów Zewnętrznych

Ważne informacje dotyczące zgłoszeń gwarancyjnych monitorów/laptopów/komputerów all-in-one/tabletów/drukarek/urządzeń wielofunkcyjnych.
  • Wymienione powyżej produkty posiadają gwarancję producenta i powinny być reklamowane przez użytkownika bezpośrednio w serwisie producenta. Reklamacja bezpośrednio w serwisie producenta znacznie przyspiesza czas oczekiwania na naprawę i dostawę sprzętu z serwisu do Klienta
  • Do zgłoszenia reklamacji należy przygotować nazwę modelu/serii, numer seryjny sprzętu, dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli takowa była dołączona do sprzętu
  • Reklamowany sprzęt powinien być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu
  • Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu, ale pozbawiony modyfikacji tj rozszerzenie pamięci RAM czy wymienione dyski twarde, na serwis powinna trafić oryginalna konfiguracja sprzętowa)

31-357 Kraków, ul. Josepha Conrada 37
tel. 12 293 38 59
email: serwis.conrada@bitcomputer.pl

Informacja Dotycząca Towarów Wysyłanych Do Serwisu Bitcomputer

Rejestracja nowego użytkownika
  • Rejestracja w systemie jest darmowa i konieczna do zarejestrowania zgłoszenia.
  • Jako zarejestrowany użytkownik możesz śledzić historię swoich zgłoszeń oraz otrzymywać informacje o bieżących zgłoszeniach.
  • Aby dokonać rejestracji nowego użytkownika należy wybrać zakładkę "Rejestracja użytkownika", wypełnić formularz i kliknąć przycisk "Rejestruj".
  • Zaraz po rejestracji użytkownika istnieje możliwość logowania w systemie.
  • Potwierdzenie rejestracji użytkownika zostaje wysłana na adres e-mail podany podczas rejestracji.
  • Pozostałe dane (adresowe i kontaktowe) należy uzupełnić po zalogowaniu do systemu.

BitComputer gwarantuje sprawne działanie sprzętu zakupionego w naszej firmie.

Produkty oferowane przez nas posiadają gwarancję Producenta lub BitComputer.

Jeżeli do produktu załączona jest karta gwarancyjna Producenta, to produkt ten może być serwisowany wyłącznie we wskazanej sieci Producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej.

Po wykryciu usterki Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego jej zgłoszenia i niezwłocznego przekazania sprzętu do serwisu, dalsze użytkowanie niesprawnego sprzętu może spowodować jego dodatkowe uszkodzenia.

Ujawnione w okresie gwarancji wady sprzętu będą bezpłatnie usuwane w możliwie krótkim terminie. Ustalenie usterki następuje w czasie niezbędnym do przeprowadzenia pełnej diagnostyki sprzętu.

Kupujący zobowiązuje się dostarczyć wadliwy sprzęt do serwisu przy ul. Josepha Conrada 37 w Krakowie od poniedziałku do piątku w godzinach od 09.00 do 17.00 lub do serwisu przy ul. Św. Krzyża 5 w Krakowie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00 lub wysłać na własny koszt po wcześniejszym otrzymaniu numeru RMA. Na przesyłce oraz na liście przewozowym musi być umieszczony w widocznym miejscu Numer RMA. Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie WWW Bit Computer. Przesyłki bez numery RMA będą odsyłane na koszt Nadawcy.

Informację telefoniczną można uzyskać pod numerem tel. 12 293 38 61, 12 293 38 62, 12 428 49 41 oraz 12 390 75 10

Warunkiem uznania reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu i karty gwarancyjnej (Jeżeli była dołączona do produktu). Warunkiem gwarancji jest nienaruszona plomba (sticker, naklejka zabezpieczająca) umieszczony na produkcie. Sprzęt powinien być dostarczony do Serwisu w oryginalnym opakowaniu.

W przypadku braku oryginalnego opakowania sprzęt (w szczególności monitory, laptopy. drukarki, skanery) zostanie przyjęty warunkowo, a BitComputer nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu. Sprzęt powinien być dostarczony kompletny (kable). Kupujący zobowiązany jest dołączyć opis stwierdzonej wady (opis objawów).

Po dokładnych oględzinach w serwisie i w przypadku wykrycia wady nie objętej gwarancją również pod nieobecność Kupującego, gwarancja może być zakwestionowana i unieważniona. BitComputer jest zobowiązany do powiadomienia Kupującego na piśmie lub mailowo o odrzuceniu roszczenia gwarancyjnego.

BitComputer po rozpatrzeniu reklamacji dokonuje naprawy lub wymiany sprzętu na wolny od wad a okres gwarancji zostaje przedłużony o okres naprawy.

Gwarancją nie są objęte wady które zostały spowodowane: urazami mechanicznymi, zwarciem instalacji elektrycznej, szkodliwym promieniowaniem, nieprawidłowym użytkowaniem, nieprawidłową konserwacją, nieprawidłowym transportem, nieprawidłowym przechowywaniem, nieprawidłową eksploatacja sprzętu w warunkach niekorzystnych np. duża wilgotność, duże zapylenie, nieprawidłowym użytkowaniem produktu łącznie z innymi urządzeniami, które nie są zalecane przez Producenta, nieprawidłowym zainstalowaniem lub używaniem wadliwego programu komputerowego, zalaniem sprzętu oraz wady wynikające z oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych lub termicznych.

W razie stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia, zakrycia, zerwania plomb (stickera, naklejka zabezpieczająca) lub numerów seryjnych następuje całkowita utrata uprawnień gwarancyjnych.

BitComputer nie ponosi odpowiedzialności za utracone dane i związane z tym następstwa oraz za poprawność działania oprogramowania innego niż system operacyjny dołączony do zakupionego zestawu komputerowego.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (nie stwierdzenia usterki), pobrana zostanie opłata za diagnostykę i transport.

Nieodebranie sprzętu przez Klienta, przez okres 3 miesięcy od dnia zawiadomienia o zakończeniu reklamacji, oznacza, iż Klient z własnej woli wyzbył się własności sprzętu jako rzeczy ruchomej, poprzez jej porzucenie w rozumieniu art. 180 Kodeksu cywilnego. Własność porzuconego sprzętu (niczyjej rzeczy ruchomej), na podstawie art. 181 Kodeksu cywilnego, nabywa przez jego objęcie w posiadanie samoistne BitComputer.

Jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru reklamowanego produktu jest rewers (oryginalny formularz przyjęcia). W przypadku zgubienia rewersu jest możliwość odbioru towaru z serwisu po okazaniu dowodu tożsamości zgodnego z danymi na rewersie.


Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Rejestracja

ul. Św Krzyża 5-7, Kraków
tel. 12 422 86 36 | otwarte 10-18

ul. Josepha Conrada 37, Kraków
tel. 12 293 38 50 | otwarte 9-17

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium